Дистанційне навчання 2021р.

 26.11.2021р.

6 клас

Зарубіжна література . Чарльз Діккенс (1812-1870). «Різдвяна пісня в прозі». Подорож у часі й просторі Скруджа

Завдання. Опрацювати матеріал, прочитати твір, дати письмову характеристику головного героя,  переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=pK3YwTCOeaw

Зарубіжна література. Квінт Гацій Флакк (65-8рр. до н.е). «До Мельпомени» («Мій пам’ятник стоїть»). Тема мистецтва і призначення митця у творі. Публій Овідій Назон (43р. до н.е. – бл.18р.н.е.). «Сумні елегії»(«Життя поета»). Міфологічний і філософський зміст поеми

 Завдання. Опрацювати матеріал підручника, прочитати твори, вміти аналізувати.

 25.11.2021р.

6 клас

Українська мова. Контрольна робота. Словотвір. Орфографія

ЗавданняВиконати контрольну роботу і скинути в особисті.

Контрольна робота № 3 з теми “Словотвір. Орфографія” (тести)

Варіант І

1.                Для утворення нових слів можуть служити такі морфеми:

а) корінь, префікс, суфікс, закінчення;

б) префікс, суфікс;

в) корінь, суфікс, префікс;

г) корінь, суфікс, закінчення.

 

2.                Позначте рядок іменників з буквою щ:

а) Гали..ина, Чернігів..ина;

б) Німе..ина, Хмельни..ина;

в) Оде..ина, Херсон..ина;

г) Туре..ина, Вінни..ина.

3. Позначте рядок слів із суфіксом -цьк-:

а) Оде..ий, че..ий;

б) пари..ий, виклада..ий;

в) кавка..ий, остро..ий;

г) тка..ий, молоде..ий.

4. Позначте рядок іменників із буквами -чч-, утворених від прикметників:

а) Харків..ина, Київ..ина;

б) Туре..ина, Німе..ина;

в) Херсон..ина, Орлов..ина;

г) Вінни..ина, Гали..ина.

 

5. Позначте рядок іменників, утворених за допомогою суфікса -ств-:

а) неу..о, стріле..о;

б) товари..о, садівни..о;

в) агент..о, люд..о;

г) студент..о, боягу..о.

6. Позначте рядок слів, утворених безафіксним способом:

а) вправа, розмова, юннат;

б) синь, зелень, спів;

в) сінокіс, перелісок, їзда;

г) лісовий, пролісок, нежить.

 

 

7. У якому рядку правильно вказане слово, від якого утворилося наведене?

а) ніжно – ніжність;

б) захмарний – хмара;

в) чорноземний – чорнозем;

г) примирення – миритися.

 

8. Позначте словосполучення, у якому вжиті слова, утворені шляхом переходу однієї частини мови в іншу:

а) солодкий голос;

б) затишна кімната;

в) сумлінний виконавець;

г) сучасна операційна.

 

9. Літеру о замість пропуску треба писати в слові:

а) сам..вчитель;

б) земл..трус;

в) прац..здатний;

г) житт..пис.

10. Правильно написано обидва слова в рядку:

а) Гуцульщина, козатчина;

б) кріпачина, Бойківщина;

в) Рівненщина, Прилуччина;

г) Лемківщина, Донецчина.

11. Разом треба писати кожне слово в рядку:

а) напів/імла, пів/Польщі, пів/місячний;

б) пів/острів, пів/ягоди, напів/зігнутий;

в) напів/фабрикат, пів/фінал, пів/коло;

г) напів/чобітки, пів/озера, пів/Азії.

12. Обидва слова треба писати через дефіс у рядку:

а) багряно/червоний, гори/цвіт;

б) небесно/блакитна, ломи/камінь;

в) сумовито/тривожне, звіро/бій;

г) духмяно/медвяний, валютно/фінансовий.

 

 

Варіант ІІ

1.                Для утворення нових слів можуть служити такі морфеми:

а) префікс, суфікс;

б) префікс, корінь, суфікс;

в) корінь, суфікс, закінчення;

г) корінь, префікс, закінчення.

 

2.                Позначте рядок іменників з буквою щ:

а) Туре..ина, Вінни..ина;

б) Німе..ина, Хмельни..ина;

в) Оде..ина, Львів..ина;

г) Гали..ина, Чернігів..ина.

3. Позначте рядок слів із суфіксом -цьк-:

а) пари..ий, виклада..ий;

б) Оде..ий, че..ий;

в) тка..ий, молоде..ий;

г) кавка..ий, остро..ий.

4. Позначте рядок іменників із буквами -чч-, утворених від прикметників:

а) Туре..ина, Німе..ина;

б) Харків..ина, Київ..ина;

в) Вінни..ина, Гали..ина;

г) Херсон..ина, Орлов..ина.

 

5. Позначте рядок іменників, утворених за допомогою суфікса -ств-:

а) садівни..о, товари..о;

б) агент..о, люд..о

в) стріле..о, неу..о;

г) студент..о, боягу..о.

6. Позначте рядок слів, утворених безсуфіксним способом:

а) сінокіс, перелісок, їзда;

б) юнь, блакить, спів;

в) вправа, розмова, юннат;

г) лісовий, пролісок, нежить.

 

 

7. У якому рядку правильно вказане слово, від якого утворилося наведене?

а) переписування – писати;

б) пароплав – плавати;

в) ніжно – ніжний;

г) прихований – схованка.

 

8. Позначте словосполучення, у якому вжиті слова, утворені шляхом переходу однієї частини мови в іншу:

а) цікава книга;

б) сумлінний черговий;

в) солодкий чай;

г) добре працювати.

9. Літеру е замість пропуску треба писати в слові:

а) кра..знавство;

б) смагляв..лиций;

в) житт..дайний;

г) вугл..видобуток.

10. Орфографічна помилка є в рядку:

а) солдатчина, Сіверщина;

б) гайдаматчина, Волощина;

в) рекрутчина, Миргородщина;

г) вояччина, Уманщина.

11. Разом треба писати кожне слово в рядку:

а) пів/апельсина, напів/м’який, пів/години;

б) пів/Болгарії, напів/притомний, пів/сотні;

в) пів/біди, пів/Америки, напів/землянка;

г) пів/коло, напів/сонний, пів/аркуш.

12. Обидва слова треба писати через дефіс у рядку:

а) мерехтливо/блакитне, небо/край;

б) барвисто/пахучий, лісо/степ;

в) розлого/крислатий, яхт/клуб;

г) шовковисто/зелений, вербо/ліз.

 



8 клас

Українська мова. Неозначено-особові речення

 Завдання. Опрацювати матеріал параграфа 21, виконати вправу 253, переглянути відео урок  https://www.youtube.com/watch?v=CUXsTNNzY68

Українська література. В. Сосюра. Коротко про поета. Патріотичні, інтимні, пейзажні мотиви його творів. «Любіть Україну!» - любов до Батьківщини як важливий складник життя людини

Завдання. Опрацювати матеріал підручника на с. 63-64, вивчити напам’ять вірш, вміти аналізувати, виконати тести на с.66, переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=Mqr8Dp7fk9I

Мистецтво. Готика. Музика, що застигла

Завдання. Опрацювати матеріал підручника на с. 56-61,створити ескіз вітражу за геометричними або рослинними мотивами для вікна певної форми – круглого, прямокутного або стрілчастого ( зразок на с.62), переглянути  відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=C0nkOMz4ZH4

24.11.2021р.

6 клас

Українська мова. Повторення, узагальнення та систематизація вивченого. Підготовка до контрольної роботи

ЗавданняПовторити параграфи 13-17. Підготуватися до контрольної роботи. 

Українська  література. Володимир Рутківський. Про письменника. Історичний  роман «Джури козака швайки» («На козацьких островах»). Історична основа твору. Тема боротьби українських козаків проти татарської орди

ЗавданняПрочитати  твір або прослухати аудіокнигу //www.youtube.com/watch?v=oFkFhttpsoTtV1fI, переглянути презентацію https://drive.google.com/file/d/1Z99We3hnGZlXfk3D4qn8nT9JaV5nsGM-/view  

або подивитися фільм, підготувати повідомлення про письменника.

Зарубіжна  література. Протистояння Діка Сенда і Негоро

Завдання. Переглянути презентацію  https://www.youtube.com/watch?v=1-GTvACsmnk , підготувати повідомлення або презентацію про Чарльза Діккенса.

8 клас

Зарубіжна літератураОбраз Енея та його значення в композиції твору

Завдання. Опрацювати матеріал підручника, дати письмову характеристику Енею.

23.11.2021р.

6 клас

Українська мова. Розвиток мовлення. Письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі на тему «Який вчинок можна вважати героїчним»

Завдання. Написати твір-роздум у робочих зошитах і скинути мені вособисті.

 

8 клас

Українська мова. Означено-особові речення

Завдання. Опрацювати матеріал параграфа 20, виконати вправу 235, переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=ZGzq3qj9buk

Українська літератураКонтрольний твір.

1)Усвідомлення громадянської позиції  людини за творами Т.Шевченка

2) Прояв справжнього патріотизму у творах Т.Шевченка

3) Україна і українці в творчості Т.Г.Шевченка

4) Мотиви лірики Лесі Українки

5) Поезія в житті людини ( за поемою Лесі Українки «Давня казка»

 Завдання. Написати контрольний твір на одну з тем і скинути мені в особисті.


9 клас

Мистецтво. Лабіринтами художньої абстракції. Конструктивізм

ЗавданняОпрацювати матеріал у підручнику на с.68-71, підготувати комп’ютерну презентацію "Абстракціонізм - сучасна художня картина світу", переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=jer34KEdvXg


22.11.2021р.

6 клас

Українська моваТворення та правопис складноскорочених слів 

Завдання. Опрацювати матеріал на с.90, скласти 6 речень із складноскороченими словами, переглянути відеоурок  https://www.youtube.com/watch?v=k7Re2bGRuE8

Українська література. Контрольна робота. Загадково прекрасна і славна давнина України. Тести


Контрольна робота з теми: "Славна і загадково прекрасна давнина України ІІ частина"

 1 варіант

1 рівень (правильна відповідь - 1б.)

1. Державним гімном є пісня «Ще не вмерла України і Слава, і Воля»: слова написав: 

а)  П. Чубинський  б) М. Вербицький в) О. Конинський

 

2. "Як тебе не любити, Києве мій" є автором:

а) М. Вербицький  б) Д. Луценко  в) О. Конинський

 

3. Вірш “Молитва” належить авторові:

а)  П. Чубинський  б) М. Вербицький в) О. Конинський

 

4. Вкажіть ідею пісні  “Ой у лузі червона калина..” (Степан Чарнецький):

а) уславлення мужності, відваги січових стрільців — оборонців України.

б) возвеличення сили Бога, віра люду в його допомогу.

в) уславлення краси Києва.

г) возвеличення краси та єднання із природою.

 

5. Автором твору "Євшан-зілля" є:

а) П. Чубинський 

б) Д. Луценко 

в) М. Вороний

 

6. Назвати ім’я князя, який згаданий у творі "Євшан-зілля"

а) Ярослав Ярославич

б) Володимир Мономах

в) Станіслав Іванович

 

2 рівень (правильна відповідь - 1б.)

 

7. У творі "Євшан-зілля" головним героєм є хлопець - ким був його батько?

8. Твір "Євшан-зілля"  - як саме хлопець пригадав свого рідного батька та рідний степ?

 

3 рівень (правильна відповідь - 2б.)

 

9. Про що/кого саме  у поемі "Іван Підкова" оспівує Тарас Шевченко? (відповідь аргументуйте)

10. Зробіть аналіз вірша "Думка" (Тече вода у синє море) - тема, ідея, основна думка

 

 


 2 варіант

1 рівень (правильна відповідь - 1б.)

1. Вкажіть тему пісні  “Ой у лузі червона калина..” (Степан Чарнецький):

а) битва січовиків із ворогом за визволення полонених.

б) возвеличення сили Бога, віра люду в його допомогу.

в) уславлення краси Києва.

г) возвеличення краси та єднання із природою.

 

2. У пісні  “Ой у лузі червона калина..” (Степан Чарнецький) калина є символом:

а) є символом молодих солдатів, які поверталися додому.

б) є символом України, що окроплена краплями крові героїв.

в) є символом кохання, під деревом якого вінчалися молоді.

 

3.  "Як тебе не любити, Києве мій" є автором:

а) М. Вербицький  б) Д. Луценко  в) О. Конинський

 

4. Автором твору "Євшан-зілля" є:

а) М. Вороний  б) П. Чубинський   в) Д. Луценко 

 

5. Державним гімном є пісня «Ще не вмерла України і Слава, і Воля»: слова написав: 

а)  О. Конинський б) М. Вербицький в) П. Чубинський

 

6. Назвати рослину, яка повернула хлопця додому у творі "Євшан-зілля":

а) троянда б) ромашка  в) полин г) лілія

 

2 рівень (правильна відповідь - 1б.)

7. Хто саме повернув хлопця додому до рідного батька? ("Євшан-зілля")

8. У поемі "Іван Підкова" Тараса Шевченка - куди і до кого направилися козаки?

 

3 рівень (правильна відповідь - 2б.)

9. "Краще в ріднім краї милім полягти кістьми, сконати, ніж в землі чужій, ворожій в славі й шані пробувати!" — як ви розумієте цей вислів? (аргументуйте відповідь)

10. Зробіть аналіз твору "Євшан-зілля" (М. Вороного) - тема, ідея, основна думка

 

 

8 клас

Українська мова. Односкладні прості речення з головним  членом у формі  присудка і підмета 

Завдання. Опрацювати матеріал параграфа 20, скласти 5 односкладних простих речень, переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=HOHfA3N-QVU



18.11.2021р.

6 клас

Українська мова. Правопис складних слів разом і через дефіс, написання слів із пів-, напів- 

Завдання. Опрацювати матеріал параграфа 17, виконати вправу 196, переглянути відеоурок  https://www.youtube.com/watch?v=HFcYRnSZ-eY 


8 клас

Українська мова. Розвиток мовлення. Контрольний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі 

Завдання. Прослухати і написати переказ https://www.youtube.com/watch?v=hSn-Fg0DRf8

Українська література. Леся Українка. «Давня весна». Проблеми і мотиви: роль митця в суспільстві, служіння музі й народові, суть людського щастя, вдячності

Завдання. Навчитися виразно читати  й аналізувати зміст твору, переглянути відеоурок  https://www.youtube.com/watch?v=R0baZrP7U4Q

Мистецтво. Романський стиль. Мій дім - моя фортеця

Завдання. Опрацювати матеріал у підручнику на с.40-55,  створити ескіз герба своєї школи або села, переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=Ic1M_-_PyTM

17.11.2021р.        

6 клас. 

Українська мова.  Складні слова. Сполучні о, е у складних словах

Завдання. Опрацювати матеріал параграфа 16, виконати вправу 184, переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=C4cpJmp6zLM         

Українська література. Виразне читання. Конкурс-читання віршів Тараса Шевченка

Завдання. Повторити розділ "Загадково прекрасна і славна давнина України"(підготовка до контрольної роботи).                       

16.11.2021р.        

6 клас. 

Українська мова.  Розвиток мовлення. Усний контрольний переказ з елементами роздуму за простим планом

Завдання. Прослухати переказ і переказувати  https://www.youtube.com/watch?v=7XVQAQz-clM - 6 клас, українська мова, відеоурок

8 клас.

Українська мова. Види обставин за значенням, способи вираження їх. Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами

Завдання. Опрацювати матеріал параграфа 18, виконати вправу 214, переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=d9yI9QBMHG4         

Українська література. Леся Українка. Життя поетеси, її мужність і сила духу. "Давня весна". Потужне ліричне начало, романтичність, волелюбність поетеси, оптимізм, мрія і дійсність як провідні мотиви поезії. Тема гармонійного єднання людини з природою. "Хотіла б я піснею стати...". Ідея вільної творчості, духовної свободи людини

Завдання. Опрацювати матеріал підручника на с.45-47.  Навчитися виразно читати й аналізувати поезії. Поезію "Давня весна" вивчити напам'ять, виконати тести на с.48 і скинути мені в особисті.

Мистецтво. Лабіринтами художньої абстракції. Орфізм

Завдання. Опацювати матеріал підручника на с.62-67, переглянути відеоурокhttps://www.youtube.com/watch?v=t-Fbi72RnS4підготувати презентацію по темі, дати усну відповідь на запитання (с.67).

   15.11.2021р.        

6 клас. 

Українська мова. Зміни приголосних при творенні  прикметників із суфіксами -ськ-, -зьк- та іменників із суфіксами -ств(о), -цтв(о), -зтв(о)

Завдання. Опрацювати матеріал на с.85-87. Виконати вправу 179.

6 клас.

Українська література. Т. Шевченко. Поема "Іван Підкова". Історична основа поеми. Патріотичні мотиви твору. Героїзм та відвага козаків та їхнього ватажка. Особливості художніх засобів у зображенні штормового моря, бою

Завдання. Прочитати текст на с.45-47.  Вміти аналізувати , виконати тести на с.47 і скинути мені в особисті. 

 8 клас. 

Українсьа мова. Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс. Прикладки, що беруться в лапки

Завдання. Опрацювати матеріал параграфа 16, виконати вправу 203, переглянути відеоурок  https://www.youtube.com/watch?v=omFpp7VeBdE                     

 11.11.2021р.        

6 клас. 

Українська мова. Зміни приголосних при творенні слів

Завдання. Опрацювати матеріал пар. 15. Виконати вправу 175. Переглянути відеоурок  https://www.youtube.com/watch?v=8g-UIhWh5LE  - 6 клас, українська мова, відеоурок

8 клас.

Українська література. Розвиток мовлення. Письмовий твір-есе "Нема України без Шевченка"

Завдання. Написати твір-есе у робочих зошитах і скинути мені в особисті.            

Мистецтво. Перли Київської держави 

Завдання. Опрацювати матеріал підручника на с.40-43. Переглянути презентацію https://www.youtube.com/watch?v=9gUhtAILT8o. Підготувати презентацію про Київську Русь. Намалювати ілюстрації до "Слова о полку Ігоревім" і скинути мені в особисті.

                                       10.11.2021р.        

6 клас.

Українська мова. Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова

Завдання. Опрацювати матеріал  підручника на с.71. Виконати вправу 131. Переглянути відеоурок   https://www.youtube.com/watch?v=Fz_Y8_LU024 - 6 клас, українська мова, відеоурок

Українська література. Тарас Шевченко. Відомості про перебування поета в Петербурзі. Провідні мотиви вірша "Думка"("Тече вода в синє море..."). Роль художніх засобів у вірші 

Завдання. Опрацювати матеріал  підручника на с.43-44. Виписати епітети . Переглянути відеоурок  https://www.youtube.com/watch?v=YQ_yMEvaUHc - 6 клас, українська література, відеоурок

     18.01.2021р.        

5 клас.

Українська мова. Речення, його граматична основа

Завдання. Опрацювати матеріал  підручника на с. 142. Виконати вправу 377. Переглянути відеоурок   https://www.youtube.com/watch?v=mDymA8ZWq1c  - 5 клас, українська мова, відеоурок

  

8 клас.

Мистецтво. Бароко. Поезія в творах А.Вівальді та "малих голландців"

Завдання. Опрацювати матеріал підручника на с.92-94. Створити замальовки меблі, дзеркал, світильників у стилі бароко (с. 96-97). Переглянути презентацію

https://naurok.com.ua/prezentaciya-poeziya-zhittya-v-tvorah-a-vivaldi-ta-malih-gollandciv-36779.html - 8 клас, мистецтво, презентація

9 клас.

Мистецтво. Кіномистецтво. Види та мова кіно

Завдання. Опрацювати матеріал підручника на с.112-123. Вигадати свій атрибут кінопремії. Замалювати його. (Зразки у підручнику на с.121-123) Переглянути презентацію

https://naurok.com.ua/prezentaciya-mova-i-vidi-kinomistectva-17-18-urok-mistectvo-9-klas-za-pidruchnikom-l-m-masol-9143.html - 9 клас,мистецтво, презентація

                                                                  19.01.2021р.        

7 клас.

Українська мова. Дієприслівники недоконаного і доконаного виду, їх творення

Завдання. Опрацювати матеріал  параграфа 29 (старий підручник). Виконати вправу 337. Переглянути презентацію.   

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-dieprislivnik-ak-osobliva-forma-dieslova-ukrainska-mova-7-klas-263423.html - 7 клас, українська мова, презентація


                                                                          20.01.2021р.        

5 клас.

Українська мова. Речення з одним головним членом 

Завдання. Опрацювати матеріал  підручника на с. 143. Виконати вправу 383. Переглянути презентацію. 

https://www.youtube.com/watch?v=wfc4RB4fHQI – 5 клас, українська мова, відеопрезентація 

Українська література. Леонід Глібов. Відомий український поет і байкар. Фольклорна основа його віршованих загадок

Завдання. Опрацювати матеріал  підручника на с. 124-126. Переглянути презентацію (слайд №10-24).Виконати тестові завдання на с.127(1-3).

https://naurok.com.ua/multimediyna-prezentaciya-z-ukra-nsko-literaturi-v-5-klasi-za-temoyu-leonid-glibov-virshovana-zagadka-himerniy-malenkiy-akrovirshi-101840.html  - 5 клас, українська література, презентація


7 клас.

Українська мова. НЕ з дієприслівниками

Завдання. Опрацювати матеріал  параграфа 30. Виконати вправу 353(старий підручник). Переглянути презентацію. 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-ne-z-dieprislivnikami-11891.html - 7 клас, українська мова, презентація

Українська література. О. Стороженко. "Скарб". Морально-етичні проблеми в оповіданні. Гумористичне, викривальне зображення головного героя. Повчальний характер оповідання.

Завдання. Прочитати оповідання. Переглянути презентацію. Виконати тестові завдання на с.189-190 (1-3).    

https://naurok.com.ua/oleksa-storozhenko-skarb-prezentaciya-98099.html - 7 клас, українська література, презентація 

                                                22.01.2021р.        

5 клас.

Українська мова. Види речень за метою висловлювання, емоційним забарвленням: окличні й неокличні 

Завдання. Опрацювати матеріал  параграфа 49. Виконати вправу 394. Переглянути презентацію. 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-vidi-rechen-za-metoyu-vislovlennya-za-emociynim-zabarvlennya-oklichni-y-neoklichni-159644.html - 5 клас, українська мова, презентація

Українська література. Леонід Глібов."Химерний, маленький...", "Що за птиця?", "Хто вона?", "Хто розмовляє?", "Хто сестра і брат?"

Завдання. Навчитися виразно читати віршовані загадки.Переглянути презентацію 

https://www.youtube.com/watch?v=u-qSrIz4Vo4&list=UUnFBQ0FJnz3GcRKpRdcqvZw
– 5 клас, українська література, відеопрезентаціяація

           7 клас.

Українська література. Б. Лепкий. "Мишка".( Казка для дітей: для малих і великих)

Завдання. Прочитати казку. Переглянути презентацію. Виконати тестові завдання на с.197 (1-3). 

       https://naurok.com.ua/prezentaciya-b-lepkiy-korotko-pro-pismennika-mishka-kazka-dlya-ditey-     dlya-malih-i-velikih-aktualni-moralno-etichni-pitannya-u-tvori-100606.html - 7 клас, українська література, презентація

9 клас.

Мистецтво. Кіномистецтво. Види та мова кіно

Завдання. Опрацювати матеріал підручника на с.112-123. Вигадати свій атрибут кінопремії. Замалювати його. (Зразки у підручнику на с.121-123) Переглянути презентацію

https://naurok.com.ua/prezentaciya-mova-i-vidi-kinomistectva-17-18-urok-mistectvo-9-klas-za-pidruchnikom-l-m-masol-9143.html - 9 клас,мистецтво, презентація

    

 


                                                                                                


                                                                ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                          Директор школи ______ Л. І. Єленець

Індивідуальний план роботи під час дистанційної форми навчання

вчителя української мови та літератури Царук Ольги Михайлівни 

з 18.01 по 22.01. 2021р.

Дата

Зміст роботи

Примітки

18.01.2021

1.Розміщення на власному блозі та у соціальній мережі  Viber  теоретичних матеріалів для учнів 5 класів  з української мови.

 

2. Підбір завдань для учнів 8-9 класів в умовах  дистанційної форми навчання з мистецтва.

https://www.youtube.com/watch?v=mDymA8ZWq1c  - 5 клас, українська мова, відеоурок

https://naurok.com.ua/prezentaciya-poeziya-zhittya-v-tvorah-a-vivaldi-ta-malih-gollandciv-36779.html - 8 клас, мистецтво, презентація

https://naurok.com.ua/prezentaciya-mova-i-vidi-kinomistectva-17-18-urok-mistectvo-9-klas-za-pidruchnikom-l-m-masol-9143.html - 9 клас,мистецтво, презентація

19.01.2021

1.Розміщення на власному блозі та у додатку Viber  відеоуроків   та практичнх завдань для учнів згідно розкладу: українська мова   7 клас.

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі


https://vseosvita.ua/library/prezentacia-dieprislivnik-ak-osobliva-forma-dieslova-ukrainska-mova-7-klas-263423.html - 7 клас, українська мова, презентація

 

 

 

 

 

20.01.2021

1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури з форм роботи на дистанційному навчанні

 

2. Розміщення на власному блозі та у додатку Viber відеоуроків   та практичнх завдань для учнів згідно розкладу:  українська мова та література (5, 7 класи)

 

3. Робота зі шкільною документацією.

4. Оформлення блога вчителя української мови та літератури

 

5. Перевірка виконаних учнями завдань

https://www.youtube.com/watch?v=wfc4RB4fHQI – 5 клас, українська мова, відеопрезентація 

https://naurok.com.ua/multimediyna-prezentaciya-z-ukra-nsko-literaturi-v-5-klasi-za-temoyu-leonid-glibov-virshovana-zagadka-himerniy-malenkiy-akrovirshi-101840.html  - 5 клас, українська література, презентація

https://naurok.com.ua/prezentaciya-ne-z-dieprislivnikami-11891.html - 7 клас, українська мова, презентація

https://naurok.com.ua/oleksa-storozhenko-skarb-prezentaciya-98099.html - 7 клас, українська література, презентація

21.01.2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Опрацювання додаткової науково-популярної літератури з форм роботи на дистанційному навчанні

 

2.  Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.

 

 

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

4. Пошукова робота/ознайомлення з  інструктивно-методичними  матеріалами вчителя української мови та літератури

 

22.01.2021

 

 

 

 

 

 

1. Розміщення на власному блозі та у соціальній мережі Viber  теоретичних матеріалів для учнів 5, 7 та 9 класів  згідно розкладу.

 

 

2. Підбір завдань для учнів 9 класів в умовах  дистанційної форми навчання з мистецтва.

 

 

3. Розробка практичних завдань з української мови та літератури, мистецтва.Розміщення їх на власному блозі  та в соціальній мережі Viber

https://naurok.com.ua/prezentaciya-vidi-rechen-za-metoyu-vislovlennya-za-emociynim-zabarvlennya-oklichni-y-neoklichni-159644.html - 5 клас, українська мова, презентація

 

https://www.youtube.com/watch?v=u-qSrIz4Vo4&list=UUnFBQ0FJnz3GcRKpRdcqvZw – 5 клас, українська література, відеопрезентація

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-b-lepkiy-korotko-pro-pismennika-mishka-kazka-dlya-ditey-dlya-malih-i-velikih-aktualni-moralno-etichni-pitannya-u-tvori-100606.html - 7 клас, українська література, презентація

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-mova-i-vidi-kinomistectva-17-18-urok-mistectvo-9-klas-za-pidruchnikom-l-m-masol-9143.html - 9 клас,мистецтво, презентація

 


Немає коментарів:

Дописати коментар